دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

قول . . .

امروز برگه های آزمون ریاضی بچه ها رو بهشون داده بودم که خیلی هم تعریفی نبود. 

بعدش مشغول انجام امر مبارک بازخواست و چشم غره و اینا بودم که در زدن و از منطقه جناب بازرس تشریف آوردن کلاس من!! 

خلاصه با دیدن اخمهای در هم و جوجه های صف شده!شستشون خبردار شد که چه خبره.شروع کردن با بچه ها حرف زدن و اندرز دادن و بعد از اینا بهشون گفتن : خب قول میدین که بهترین بچه ها بشین و درسهاتونو خوب بخونین؟ 

بچه ها : بعله 

- خب اونایی که قول میدن - دستاشونو بیارن بالا. 

بچه ها دست بلند کردن و آقای بازرس این بار گفتن : اونایی که مردونه قول میدن! هر دوتا دستشون بالا!! 

یکی از بچه هام میگه : آقا! یعنی یه دست بیاریم بالا - زنیم؟ (زن هستیم)

من :  

آقای بازرس :  

بچهه :  

من :  

آقای بازرس :  بعد یه هنگ کلی! نه پسرم - میخوایم به خانم معلم اطمینان کامل بدیم که قولمون محکمه! 

 

*** همچین اعجوبه هایی دارم من

نظرات 8 + ارسال نظر
massi یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ب.ظ

چقدر شاد میشی هر روووووووز!

ای تقریباً
شادی و غم رو با هم در کنارشون تجربه می کنم.

خدا رو شکر

عمو علی جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ http://forghanialiakbar.blogfa.com/

دو باره سلام

خیر از کسی نپرسیدم. من هم امیدوارم هر جا هستن سلامت
باشند. نشانی تونو نگذاشتید دو باره رفتم وب دوست مشترکمون
از اونچا خدمت رسیدم

سلام.
بله - فراموش کردم

ممنون از شما

عمو علی جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:28 ق.ظ http://forghanialiakbar.blogfa.com/

سلام
ببخشید شما از ارکیده خانم سومین نفر لینکهاتون خبر ندارید؟
اگر شماره ای از ایشون دارید و باهاشون در تماس هستید
لطفا سلام من را بهشون برسانید چون مدتی است نظرات رو
تایید نکرده و نیامده نگرانشونم.

سلام.
در وبتون توضیح دادم.
امیدوارم که هر جا هستن - سلامت باشن.

عمو علی جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ق.ظ http://forghanialiakbar.blogfa.com/

❁_❁ سلام ❁_❁

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما

کیست مادر؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امید هاست

سینه او مشرق خورشیدهاست

مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♫♪♫♪*¸.•'´¯)¸.• '´¯)
♫(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♫♪*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♫
♫♪(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♫♪
(_¸.•'´(_¸.•'´*♫♪♫♪*`'•.¸_)`'• .¸_)
♫(_¸.•'´(_¸.•'´*♫♪*`'•.¸_)`'•. ¸_)♫
♫♪(_¸.•'´(_¸.•'´**`'•.¸_)`'•.¸ _)♫

سلام
سپاس از شما

فقط من! چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/


memole سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ


چه بچه نکته سنج و بلایی
کلا جناب بازرس رو بازپرسی کرد

به به! به به!
ممول بانو.
خوبی شما؟

بله دیگه - حسابی آچمز شد این آقای بازرس

سجاد سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

اهوووم

مرسی.

خواهش می کنم.

سجاد سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

"یکی از بچه هام میگه : آقا! یعنی یه دست بیاریم بالا زنیم؟ "

چی؟؟

یعنی : زن هستیم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.