دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

دلم . . .

دلم قلمرو جغرافیای ویرانیست 

هوای ناحیۀ ما همیشه بارانیست 

دلم میان دو دریای سرخ مانده سیاه 

همیشه برزخ دل تنگۀ پریشانیست 

مهار عقدۀ آتشفشان خاموشم 

گدازه های دلم دردهای پنهانیست 

صفات بغض مرا فرصت بروز دهید 

درون سینۀ من انفجار زندانیست 

تو فیض یک اقیانوس آب آرامی 

سخاوتی ، که دلم خواهشی بیابانیست 

 

                                                               دکتر قیصر امین پور

نظرات 2 + ارسال نظر
فقط من! جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

دوران دبیرستان دفتر شعری داشتم که بهترینه ا از نظر خودم رو توی اون ثبت میکردم و شعر بالا یکی از جذابترین ها بود برام ...

فکر کنم کار جالبیه، من یه دفترچه کوچیک داشتم.
کارهای آقای امین پور رو خیلی دوست دارم.
ممنون از حضورتون

کوه استوار جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://greengarden.persianblog.ir/

سلام مریم بانو جون، خوبی؟
زیبا بود

سلام عزیزم.ممنونم.تو خوبی؟
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.