دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

دلنوشت

خوابهایی که تعبیرشان بسی شگفت است و عجیب و جالب!  

اولویتی که در تکمیل ظرفیت اعلام شد.  

راهی که نمی دانم رفتنی اش خواهم بود یا نه.  

و گفتگویی با او که مرا می خواند و من نمی دانم لیاقتش را دارم یا نه.  

 

دیشب بدجور دلم گرفته بود.با شنیدن خبر دعوتت!هم غافلگیر شدم و هم خوشحال و هم سر در تفکر.  

 

می دانم آن موقع هم در کنار سپاس و شکر باز هم گله و شکایت داشتم از وضعیتم ! وای که من چقدر کم شکیبم!

 

خلاصه که نمی دانم می شود یا نه!  

اما  

خدایا! به خاطر همه چیز ممنونم. می دانم بیشتر اوقات مثل دختر بچه ی بازیگوشی هستم  

 

که به فکر بازیهای کودکانه ی خود است بدون توجه به اندرزهای پدرانه و مهربانانه ات  

 

و تو چقدر صبور و مهربانی در برابر تمام ناسپاسیهایم! 

کاش قدر بدانم و خوب باشم  آنگونه که تو می خواهی....

نظرات 8 + ارسال نظر
ارکیده چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

اجازه خانوم ما اولویت 275هستیم دارن التماس میکنن بیاد برید ولی ما نمیریم ایشالا سال جدید میریم
دعا میکنیم همه با هم بریم

ارکیده جان! هنوز نمی دونم . من دوست داشتم سال تحویل اونجا باشم.گویا ظرفیتش پر شده.
انشاالله بسلامتی برید و ما رو هم دعا کنید.
ایشالا هر جور که خدا می خواد.
با هم هم نبودیم بیاید یه قرار بذاریم که اونجا هم دیگه رو یاد کنیم

حسین چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

به سلامتی ایشالا
مبارکه خانم کی قراره بری تاریخ مشخص کردین؟
رفتی اونجا نری حاجی حاجی مکه ها به فکر اینوری ها هم باش

سلامت باشید.
ممنونم.هنوز تاریخ مشخص نکردیم و ببینیم کی می طلبه (پاس ددی و مادرجان برای تمدید رفته)!
حالا ببینیم جور میشه یا نه.
اونجا که حاجی حاجی مکه است! اینوری ها همیشه توی فکر من هستن.

ارکیده سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

اجازه خانوم اجازه اسم ما همراه مادرمون در اومده مکه ولی نرفتیم
معلوم نیست کی قسمت بشه بریم فعلا که نمیتونیم
شایدم قسمت شد با هم رفتیم خدارو چه دیدی

خب بسلامتی ایشالا.
کی دراومده؟
انشاالله قسمتتون بشه.منم دعا کنی
شاید....

رویاااااا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://exemotion.blogfa.com

هرچی صلاحه بانو .. اما نشاا.. به شیرینی باشه این صلاحه ... حتما دعا میکنم ..

منم موندم توی صلاحش و چشمم به مصلحت خودشه.

ممنونم گلم.

رویاااااا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ http://exemotion.blogfa.com

وااای ! مکه دوست میدارم به شدت !!!!

امید است قسمتت بشه.

میگم رویا دعا کن . منم نمی دونم میشه برم یا نع.

memole دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

ارشد قبول شدی ؟
یا اسمت تو حج در اومده ؟

زود بگو مردم از فضولی

شوخی کردم امیدوارم هرچی جلو راهت قرار میگیره سرشار از شادی باشه

ارشد شرکت نکردم (حس رقابت با دهه ی شصتیها رو ندارم)

آفرین ممول بانوی مهربون باهوشم

خدا نکنه . ایشالا پایدار و سلامت و شاد باشی عزیزم.

ممنونم.همینطور برای تو

ارکیده دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

اجازه خانوم اجازه سلام
اجازه کجا دعوت شدید بگید ما هم بدونیم

سلام خانم.

خونه ی خدا (اگه قسمت باشه)

بسامه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

به به به سلامتی قراره بیاری زیارت؟؟
کجا ایشالا؟

سلامت باشید.
قرارش هنوز گذاشته نشده.
اولویت ثبت نامی عمره اعلام شده.
تا قسمت چی باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.